Sista inlägget för idag

Känner mig ganska deprimerad för tillfället. Har nyligen kollat upp veckans mat i skolan och det var ingen god mat alls de kommande dagarna. Haha lol vad lam jag är. Sitter och är moloken på grund av skolmaten. Skärpning Stina!
 
Jag hoppar första lektionen imorgon så jag börjar inte förens 11. Första lektionen blir alltså Samhäll B. Vi har den bästa läraren i det ämnet men det vi jobbar med just nu är så tråkigt och svårt. Jag fattar ingenting och när man inte fattar något tappar man koncentrationen och slutar anstränga sig. Jag önskar att det fortfarande var sommarlov. Allting gick så fort denna sommaren så det kändes som om lovet varade i typ två veckor. Jag antar att det beror på att jag hade saker att göra hela tiden. Jag var nästan upptagen 24/7. Ibland körde saker och ting ihop sig. Jag är väldigt glömsk så det händer ganska ofta att jag dubbelbokar saker. Planera och boka saker är väl inte min starka sida. Jag ska försöka bli bättre på det. 
 
Denna veckan som kommer har jag försökt att undvika att boka in något. Jag ska testa och se hur det är att vara spontan och ta saker som det kommer. Tror dock inte att det är något som passar mig men vi får väl se. Fast nu kom jag på att jag ska träffa Elin, träffa Jenni, rida, gå på barndop och umgås med Flisan denna veckan. Inklusive skolan då. 
 
På tal om barndop. Hur tråkigt är det inte? Jag har nog aldrig varit på ett roligt dop men det tror jag inte någon har. Det sorgliga är att de flesta brukar bjuda på smörgåstårta vid sådana tillfällen. Jag avskyr smörgåstårta av hela mitt hjärta. Den största boven är majonäsen. Jag spyr till och med av dess doft, usch tvi! Förhoppningsvis blir vi bjudna på något gott. (håller tummarna)
 
Nu kom jag på att jag måste sova! Är jättetrött och sängen ser ganska lovande ut. Har nyligen städat så jag har nya sängkläder vilket är underbart! Man sover alltid som bäst när det är nytt och fräscht. 
 
Godnatt allihopa. Vi får höras imorgon om jag har något vettigt eller ovettigt att meddela!
 
Bild från det senaste dopet jag var på!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0