Inget internet

Hej igen!
Anledningen till att jag inte bloggat är för att modemet gick sönder här hemma. Det har varit ganska drygt men ändå skönt på något vis utan någon dator. Jag har umgåtts mer med familjen och tv;n har varit min bästa vän. 
 
Eftersom jag inte bloggats sen i torsdag tänkte jag berätta vad jag gjort i helgen. I fredags var jag som sagt ute på grace och det var både kul och inte kul. Förfesta hos Frida och började dricka alldeles för tidigt. Jag kom inte till Grace förens halv ett och jag började dricka redan vid halv sju. Jag var väl som fullast runt 11- halv 12 men sen inne på grace började jag nyktra till. Jag hade även jävligt ont i fötterna för jag hade högklackat på mig. Inget smart val när man ska dansa. Dumma Stina. 
 
I lördags åkte jag till Ljungby för att min kusin skulle döpas. Det var inte lika tråkigt som jag trodde eftersom prästen var rolig och charmig. Det var ett ovanligt dop om jag får säga det själv. Efter vistelsen i kyrkan åkte vi till min mosters svärföräldrar och åt middag och tårta. Det var trevligt men jag fick sitta mitt emot en engelsman vid matbordet. Jag blir alltid så osäker när jag ska prata engelska med någon så jag var väl inte så aktiv i samtalsämnena. När vi kom hem på kvällen längtade jag efter att ladda ner en film men då hade ju internet såklart pajat. 
 
I söndags åkte jag ut och red och ja, det var väl det ända jag gjorde den dagen. 
 
Mina kusiner kommer vara hos mig hela veckan så det blir väl till att leka ganska mycket med dem. Man får ju passa på eftersom vi inte träffas så ofta. Min kusin på två år ska med mig och rida imorgon och det ska bli spännande! Det kommer nog gå bra. Förövrigt har jag inte så mycket inplanerat förens i helgen. På fredag ska jag hem till Flisan med några vänner och på lördag ska jag in till Växjö och discobowla med några andra vänner haha! Det blir nog kul! Söndagens aktivitet blir att åka och rida!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0