Kan inte sova

Som jag skrev innan så kan jag aldrig sluta läsa när jag väl börjat. Jag har läst ut den första boken som jag lånade och den var väldigt mysig. Visserligen har jag läst den innan men det var för flera år sen. Boken heter: Sommaren då jag blev vacker. Jag gillar ju att läsa om romantik hehe så denna boken passade väldigt bra.
 
Jag är trött fast ändå inte. Försökte sova för en stund sen men jag hade för mycket att tänka på. Därför sitter jag och laddar ner en ljudbok som jag kan lyssna på så jag kan fokusera på annat istället för alla tankar & funderingar jag har. Jag älskar att ligga och filosofera innan jag somnar men idag har jag ingen lust till det!
 
Säger godnatt nu för detta blir dagens sista inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0