I'm back

Hejsan!
Nu är jag äntligen tillbaka. Ska försöka blogga flitigt nu de närmsta dagarna så jag tar igen det jag missat. Har inte haft någon blogglust alls på senaste tiden och jag har ingen aning om varför. Har inte haft något att säga helt enkelt. 
 
Idag har jag varit i skolan och sen har jag inte gjort så mycket mer. Jag har organiserat mina klädesplagg, pluggat, ätit och sprungit med Jenni. Har även börjar kolla på Glee igen. Slutade kolla i mitten av säsong tre för flera månader sen så det var kul att titta igen. Jag älskar killen som har dreads i Glee. Han är så sjukt snygg i det! Jag hatade det innan men nu kan jag inget annat än tycka om det! Samuel Larsen heter han för er som vill söka upp honom höhö. 
 
Vad händer mer i veckan? Ska köpa studentlegg på fredag och sen ska jag umgås med några fina vänner hos Flisan. Ska bli himla trevligt. Det blir en vit helg för ingen har råd att gå ut. Hade dock velat gå ut och dansa natten lång. Var ute förra helgen vilket var grymt kul. Trevligast på förfesten tror jag. Kom inte in på Grace förens klockan 01.00 så jag var bara där inne i 45 minuter. Så jävla onödigt att betala 120 spänn för det. Man borde få rabatt när klockan passerar så mycket. Nästa vecka blir det utgång igen. Först studentfest på torsdag och sen ska jag ut med mina tjejkompisar på fredagen. Om vi inte är alltför bakis på torsdagen då. Är hemma själv nästa helg också. Sjukt skönt! Angelica och jag ska ha middag den lördagen hemma hos mig. Så mysigt. 
 
Föresten! Jag är helt jävla besatt av denna låten just nu:
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0