19.47

Igår efter att jag läst ut en bok sa jag att jag skulle sova och lyssna på ljudbok. Så blev det inte. Jag var dum nog att börja i en ny bok vilket resulterade att jag satt uppe och läste tills den också var slut. Ni kan nog förstå att jag är trött idag. Som tur var hade vi ju sovmorgon och började inte förrens halv ett. På idrotten hade vi orientering men jag gick bara den korta rundan med två andra i klassen. Vi gick vilse och skulle fråga en dam om hjälp men hon var sjukt läskig. Hon sa att hon inte tålde mobiler och när man pratade med henne fick man skrika. Läskig tant må jag säga. 
 
Idag hade vi äntligen vår första psykologilektion. Jag är väldigt intresserad av just det ämnet så jag var sjukt glad. Vi har vår gamla engelskalärare i ämnet tyvärr men förhoppningsvis är hon bättre på att lära ut i denna kursen. Hoppas jag iallafall.
 
Efter skolan gick jag på stan med Jenni. Hon köpte ett linne och en kjol som hon ska ha på sig på fredag. Jag köpte ingenting. Jag fick tyvärr bara fönstershoppa. Jag har försökt hitta något att ha på mig till Grace men jag har inte funnit någonting än. Ska leta igen på torsdag. Dock slutar vi så sent då men imorgon ska jag till läkaren och hinner inte. Så segt att jag måste gå på återkoll. Jag känner mig ju helt frisk!
 
Nu ska jag göra till varma mackor till mig och familjen och kolla på Ung och bortskämd. Idag ska jag försöka att inte öppna den sista boken jag lånade ifrån biblioteket! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0