Äntligen färdig

Nu är jag äntligen klar med min psykologiläxa! Den var inte särskilt svår men ändå dryg att göra. Vi skulle bara söka fakta om saker och ting och jag brukar vara ganska bra på det. Är grymt trött trots att jag haft sovmorgon idag. Sov till och med på bussen hem från skolan. Vi hade fotolektion som sista lektion idag och den är så tråkig om man inte har några saker att fota eller redigera. Jag satt på facebook hela tiden i princip. Inte särskilt underhållande men svårt att låta bli. 
 
Nu ska jag ta på mig joggingskorna och springa en runda med Amelia. Jag sprang med Jenni igår och det gick över förväntat. Så skönt att slippa träna själv. När det börjar bli kallt ute ska jag skaffa gymkort i Lessebo. Har ju redan ett på Nordic Club inne i Växjö men det är så jobbigt att behöva åka in dit varje gång för att träna. Dessutom är jag inte så förtjust i stället. Dock är det lite onödigt av mig att inte träna där med tanke på att jag la ganska mycket pengar på det.
 
Jag återkommer senare om jag inte dör på vägen! 
 
puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0